top of page

Terugblik 2019

We naderen het einde van 2019 en dan is het altijd een mooi moment om eens even terug te blikken op het jaar en de klussen en resultaten eens op een rijtje te zetten.

  • Gemeente Sittard-Geleen: advisering wedstrijden Fortuna Sittard (CrowdProfessionals).

  • Gemeente Sittard-Geleen: wijkveiligheidsplannen voor de wijken Kemperkoul, Overhoven, Baandert en Vrangendael in Sittard (Art of Safety).

  • Gemeente Sittard-Geleen: workshop CPTED voor beleidsmakers (Art of Safety).

  • Veiligheidsregio Limburg Noord: evaluatie multidisciplinaire preparatie incident- en crisisbeheersing Designer Outlet Center Roermond (Art of Safety).

  • Gemeente Heerlen: capaciteitsanalyse ParkCity Live Heerlen (ESI).

  • Gemeente Utrecht: evaluatie Koningsnacht en Koningsdag Utrecht (ESI).

  • Gemeente Brunssum: IOP 75 jaar bevrijding Brunssum (CrowdProfessionals).

  • ESI: cursus crowd management.

  • Stichting Bokbierdag Zutphen: advisering crowd management Nationale Bokbierdag Zutphen (CrowdProfessionals).

  • Gemeente Valkenburg: IOP Kerststad Valkenburg (CrowdProfessionals).

  • Gemeente Valkenburg: inzet VC Kerstparade Valkenburg (CrowdProfessionals).

  • SBO: cursus crisismanagement (CrowdProfessionals).

Daarnaast was het een interessant jaar bij de gemeente Kerkrade met betrekking tot een breed pallet aan evenementen en een bewogen jaar met Roda JC.

Het mooiste moment van 2019? De geboorte van mijn dochter Mila natuurlijk! Ik ben erg dankbaar dat ik ondanks de vele mooie opdrachten, de flexibiliteit in mijn werk heb om er voor haar en mijn zoontje Morris te zijn!

Ik wil iedereen graag bedanken voor de prettige samenwerking en alvast fijne feestdagen wensen! Op naar een mooi nieuw jaar!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page